sobota, 21 kwietnia 2018

SUCHY OLEJEK DO CIAŁA NIVEA- Recenzja




SUCHY OLEJEK DO CIAŁA NIVEA

Opis producenta;
W czasie, gdy Twoja skóra traci blask i jest narażona na niskie temperatury, możesz dać jej odrobinę szczęścia. Wyjątkowy Suchy olejek do Ciała NIVEA zapewnia intensywne, 24-godzinne nawilżenie i odżywienie. Dzięki swojej formule z drogocennym olejkiem migdałowym szybko się wchłania i nie zostawia żadnych tłustych śladów.



Muszę przyznać, że oliwek i olejków do pielęgnacji ciała używam sporadycznie, nie jestem z tych cierpliwych więc wolę balsamy.
Mimo wszystko jako przyjaciółka Nivea dostałam do testów suchy olejek!
Pierwszym raz mam przyjemność używania tego typu produktu, co mnie w nim zaskoczyło?

Olejek zamknięty w niebieskim plastikowym opakowaniu z nakrętką, którą chętnie zamieniłabym na „klik” lub pompkę. Przeźroczysty płyn, z linii klasycznej Nivea więc zapach jest delikatny, przyjemny. Konsystencja jest wodnista, więc trzeba uważać, bo ucieka z ręki. Natomiast sam kosmetyk posiada zadziwiająco lekką formułę, po rozprowadzeniu na skórze od razu się wchłania, zostawiając ledwo widoczny film, ale nie jest to tłusta warstwa.
Po chwili spokojnie można się ubrać bez obaw o plamy.

Suchy Olejek kto by pomyślał, że przypadniemy sobie do gustu. Co mogę o nim jeszcze powiedzieć? Moja sucha skóra na nogach jest teraz miękka i gładka a muszę Wam powiedzieć, że ciężko jest mi utrzymać tak fajny efekt. Cóż jestem zadowolona z tej nowość, a Wy znacie ten produkt?



Uwaga:
Podana lista składników jest zgodna z aktualnym stanem produkcji. Nasze receptury są stale dostosowywane tak by uwzględniały najnowsze odkrycia naukowe dlatego za każdym razem zastosowanie ma wykaz składników podany na opakowaniu.Isopropyl Palmitate, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, BHT, Linalool, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionon
e

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics