środa, 6 maja 2015

Makijaż nr 6






Witajcie!
Dzisiaj będzie nowy makijaż w moim wykonaniu.
Jak wiecie lubię eksperymentować z kolorami ale dzisiaj nie będzie kolorów , tylko wasza ulubiona kreska i delikatny niebieski.
Ostatnio dużo słyszę że Mamuśki najczęściej decydują się na kreskę i wytuszowane rzęsy. Nie ważne czy używacie cieni czy tylko kretki każdy makijaż wymaga chwili czasu ,żeby wyglądał efektownie i estetycznie. A jeśli wy czujecie się w nim dobrze i kobieco to jeszcze lepiej.

Chciała bym wam napisać że używam jakichś wow.. kosmetyków ale tak naprawdę wystarczają mi podstawowe i nie koniecznie firmowe kosmetyki na składzie też specjalnie się nie znam . Nigdy nie uczyłam się na kosmetyczkę ani nie ukończyłam kursu, moją inspiracją jest Internet bądź moją fantazja. Każdy z wykonanych makijaży jest mój :)

Dobrze dzisiaj przedstawię kreskę w moim wykonaniu . Co prawda jest ich kilka ja wybrałam taką(retro) a która jest waszą ulubioną?






1 komentarz:

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics