sobota, 11 kwietnia 2015

MAM Sports Cup- recenzja niekapka



Witajcie 
dzisiaj będzie recenzja kubeczka ze sportowym ustnikiem niekapkiem  firmy MAM. Niedawno nawiązaliśmy współpracę z tą firmą i dostaliśmy do przetestowania tą oto buteleczke.
Co ja mogę powiedzieć na jego temat? 
To tak,prezentuje się bardzo ładnie jeszcze nie spotkałam takiego kubeczka co świadczy o tym że to szczególny niekapek. Ma ciekawy design i jest z najwyższej jakości materiałów,kubek jest wolny od BPA i całkowicie bezpieczny dla dzieci. Kolekcja kubków MAM posiada je w trzech wzorach i pojemnościach nasz ma 330ml i jest tym największym od 12+ miesięcy życia.
Ma unikalny,zakrzywiony kształt z antypoślizgową powierzchnią co sprawia,że trzymanie kubka nie jest dla dziecka problemem i nie musi ono mocno odchylać do tyłu główki aby mogło się napić co jest dużym plusem. Opatentowany zaworek gwarantuje,że kubek nie cieknie i jednocześnie jest cały czas gotowy do picia. Niemniej jednak ,kilka pozostałych po piciu kropli ,może wypłynąć z ustnika. Po potrząśnięciu resztki picia zostają usunięte,po tej czynności już nic nie cieknie ,a my mamy gwarancję że nasz maluch nie będzie rozlewał picia po całym domu. Mimo zaworka dziecko nie musi mocno ciągnąć aby wyleciało picie,  mój Oliver bardzo szybko załapał  jak trzeba pić z butelki. 
Jest ona łatwa w utrzymaniu czystości wszystkie elementy się demontuje i można je myć w zmywarce (do 65 stopni C) a także sterylizować za pomocom mikrofalówki lub urządzenia elektrycznego parowego.
Ważną rzeczą jest nie używanie niekapka z gorącymi napojami (powyżej 40 stopni C) kubek utraci swoje właściwości niekapka jeśli używany będzie ze słodzonymi napojami.
To wszystko co mogę powiedzieć,ogólna ocena jest bardzo dobra kubek spełnia swoją rolę jest łatwy w utrzymaniu higieny na spacerach synek wygodnie z niego pije . Instrukcja dołączona do niekapka jest wyczerpująca można znaleźć w niej bardzo dokładne informacje dotyczące użytkowania jak i montażu zaworka. Butelka mimo używania wygląda jak nowa ,obrazki się nie zmyły a z zaworkiem nic się nie dzieję.
Polecam wszystkim Butelkę Sports Cup jest ona idealna dla aktywnych maluszków. 
W linku jest strona sklepu gdzie można dokonać zakupu http://sklep.mambaby.pl/produkty_butelki_12_miesiaca_mam_sport_cup_330_ml.html

Każdy kto polubi Fb i zostanie fanem produktów MAM zgarnie rabat na całe zakupy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics