wtorek, 10 marca 2015

Wózek spacerowy Cam Prttofino


Dzisiaj będzie o naszej spacerówce
Cam portofino
                                                                                             
Ponieważ mamy piękną pogodę i zaczyna się sezon na spacery postanowiłam dodać wpis na temat spacerówki którą kupiłam rok temu i jestem bardzo zadowolona z tego wyboru.
Na rynku jest mnóstwo spacerówek różnych marek kolory modele przeróżne można zgłupieć, każda na swój sposób jest ładna ale czy długo nam posłuży.
Gdy zaczęłam szukać spacerówki wydawało mi się to proste przecież to tylko wózek ale jak się okazało nie jest to ani łatwa decyzja.Raz że wybrałam kilka modeli które mieściły się w naszej finansowej później jak poczytałam o spacerówkach na co zwracać uwagę co powinna mięć złapałam się za głowę przecież nie da się wszystkich zalet znaleźć w jednym wózku. Najlepiej określić co jest dla nas istotne dla mnie było to żeby spacerówka była lekka ponieważ po przeprowadzce nie byłam w stanie znieś z czwartego piętra wózka który miał 25kg ,później jak się składa wiadomo że biorę wózek dziecko na ręce często jakieś zakupy więc łatwe rozkładanie było ważne. Wygodne siedzisko i odpowiednie kółka na te drogi pełna rączka cena i desing.
Przez dwa tygodnie przeszukałam cały internet sprawdziłam recenzje dla wszystkich wózków które wybrałam i większość była wadliwa jak pisali rodzice pękały i odpadały kółka stelaże rdzewiały i się psuły a były też takie które się zepsuły i nikt nie chciał przyjąć reklamacji,przy naszych finansach nic takiego nie wchodziło w grę .Nasz pojazd znalazłam przez przypadek jest to włoski producent który nie jest u nas znany ale produkują różne rzeczy dla maluszków które można znaleźć na allegro np.
Więc tak ja mam model z najnowszej kolekcji bo są jeszcze inne które są podobne nasz ma granatowy kolor i szare dodatki

Opis:
CHARAKTERYSTYKA:

    nowoczesna i lekka spacerówka full optional dla dzieci od 6 do 36 miesięcy nadająca się       do każdego rodzaju przemieszczania się
    nowoczesny design
    rama aluminiowa z eliptycznych rurek
    oparcie regulowane całkowicie rozkładane przy użyciu tylko jednej ręki
    oparcie rozkłada się całkowicie do pozycji leżącej
    regulowany podnóżek
    rączka regulowana wzwyż
    wzmocnione i dobrze wyściełane siedzisko
    nowy materacyk double face
    zdejmowana rączka - półka zabezpieczająca
    pasy bezpieczeństwa 5-punktowe
    na wyposażeniu rozkładana budka z okienkiem, która przekształca się w osłonę przeciwsłoneczną
    bezpieczna i stabilna
    podwójne koła przednie
    przednie koła obrotowe 360 stopni z możliwością zablokowania do jazdy na wprost
    tylne koła z najbezpieczniejszym pojedynczym hamulcem ON/OFF
    ultra-kompaktowe składanie - w prosty sposób składa się i rozkłada
    na wyposażeniu ochraniacz na nogi
    pokrycie łatwo zdejmowane i nadające się do prania w temperaturze 30 C
 

DODATKOWO NA WYPOSAŻENIU:  
    przestronny, wygodny i obszerny kosz na zakupy lub inne montowany w dole stelaża
    okrycie - ochraniacz na nogi
    okrycie przeciwdeszczowe
    dodatkowo posiada budkę


WYMIARY:
    otwarta: długość 81 cm - szerokość 51 cm - wysokość 100 cm
    złożona zamknięta: 33 x 51 x 84 cm
    waga: 6,4 kg
    średnica koła tylnego 17 cm
    średnica koła przedniego 15 cm
    szerokość siedziska 35 cm
    wysokość siedziska 48 cm
    głębokość siedziska 40 cm (całość razem ze składaną częścią przednią)
    wysokość rączki 19 cm (ta część z regulacją)


BEZPIECZEŃSTWO:
    wyprodukowana zgodnie z najnowszymi normami bezpieczeństwa EN 1888
    pojedynczy hamulec dla większego bezpieczeństwa
    5-punktowe pasy bezpieczeństwa
    testy hamulca: narzuca obowiązek użycia hamulca w celu zwiększenia bezpieczeństwa
    testy obracania o 360 stopni: testuje wytrzymałość 5-punktowego pasa bezpieczeństwa
    testy zużycia: testuje wytrzymałość spacerówki w ruchu na drodze z przeszkodami, który stymuluje używanie i zużycie produktu wraz z upływem czasu
    testy zamknięcia produktu podczas wypadku testują mechanizmy podwójnego bezpieczeństwa, które nie dopuszczają do przypadkowego złożenia się produktu
    testy stabilności bocznej, tylnej i czołowej gwarantują uniknięcie niebezpieczeństwa przewrócenia produktu z dzieckiem wewnątrz
    materiał kompletnie nietoksyczny i pozbawiony ftalanów (dyrektywa 2005/84/CE)

zachęcam do obejrzenia filmu montażowego wózka PORTOFINO na stronie producenta www.camspa.it


Moja ocena jest bardzo dobra wózek sprawdził się w każdych warunkach na piasku,żwirze śniegu 
podczas deszczu nie przecieka, folia szczelnie chroni wózek i dziecko .Kosz na zakupy jest naprawdę pojemny manewry wózkiem nie sprawiają żadnego kłopotu ani w sklepie ani na drodze . Wózek jest leciutki szybko się składa i rozkłada a rączka do noszenia to dodatkowy atut przy wnoszeniu po schodach naprawdę się przydaje. Koła mimo roku używania noszą normalne ślady użytkowania nie są popękane ani starte ,blokada do jazdy na wprost jest wygodna chociaż ja wole jak kółka się obracają jest mi wygodniej. Hamulec mocno trzyma ,a tapicerka ładnie wygląda i dobrze się pierze cała się ściąga beż problemu schnie i wygląda tak samo jak przed wypraniem.
 Regulowany podnóżek i  rączka od wózka
Czy znalazłam jakieś wady w tym wózku ? Nie ,szczerze niema do czego się przyczepić wolała bym tylko żeby budka bardziej osłaniała dziecko ,ale na mroźne dni mamy wózek trzy w jednym gdzie spacerówka jest i budka jest osłaniająca i głębsza.



Złożony


                                                                   Rozłożony wózek z rozłożoną budką
koła przednie podwójne 360 z blokadą do jazdy w prost


                                                                                                        Rączka do przenoszenia 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics