środa, 4 marca 2015

Lego duplo Mój Pierwszy Domek od testmetoo

Hej hej,

Dzisiaj rano dostaliśmy klocki lego do testowania i powiem Wam ,że u nas zabawa trwała cały dzień, klocki nazywają się" Mój pierwszy domek". Oliverek cały czas je układał i cudował, nosił z pokoju go kuchni i z powrotem, jak by mógł to wziął by je do kompania, ale tę wojnę wygrała mama:-)  ładne i kolorowe, fajnie, że są takie duże klocki specjalnie dla małych budowniczych. Więcej o klockach  i zabawach niedługo, recenzja wkrótce.


         





Recenzja z Testowania klocków Lego Duplo

TestMeToo - dołącz do nas
Wciskając na ikonę możecie zobaczyć naszą recenzję za testu na testmetoo


Co ja Mogę powiedzieć klocki super się sprawdziły szczerze mówiąc to nie wiedziałam że jest lego dla małych dzieci.Zestaw który dostaliśmy to "Mój Pierwszy Domek"
Jak przyszła do nas paczka Oliverek oczywiście pierwszy do rozpakowania,ale tatuś pomógł pokazał mu pudełko i już koniec otwieraj tato ja muszę zobaczyć co to jest takie kolorowe.
Tatuś złożył domek i Oliver przez chwile się mu przyglądał a później zaczął tworzyć własne budowle kolorowy zestaw nie dość że interesuje dziecko to jeszcze rozwija jego wyobraźnie, mały budowniczy składał klocki cały dzień aż do wieczora i nawet chciał się z nimi kąpać ,niestety tę wojnę ja wygrałam .Po kąpieli od razu klocki aż zasnął z butelką i klockami obok.
Następnego dnia jak tylko otworzył oczy od razu gdzie są moje klocki i tak cały dzień nosił je z pokoju do kuchni i z powrotem.Duże części pozwalają na łatwe składanie które dają dziecku mnóstwo radości że samemu się udało kolory przyciągają wzrok a ludziki są bezpieczne żadna część się nie odczepiają, są one też trwałe ponieważ po upadku na kafelki nic się nie stało. Polecam wszystkim rodzicom i dzieciaczkom ładne ciekawe klocki na pewno zainteresują wasze dziecko i sprawią że będziecie mieć mnóstwo wspólnej zabawy.
Dodam tylko że mamy klocki firmy wader takie właśnie duże i Oliverek bardzo lubi je składać uważam że klocki pobudzają wyobraźnie dziecka zachęcają do skupienia i warto żeby nasz maluch miał do zabawy klocki ,nie ważne czy będą one drewniane czy plastikowe nie ważna jest firma Najważniejsza jest dobra zabawa i radość maluszka :)

1 komentarz:

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics