czwartek, 15 stycznia 2015

Kosmetyki Nivea -Mini Recenzja

Witam, dzisiaj będzie krótka recenzja kosmetyków NIVEA, których używa mój synek.

Odkąd Mój Oliverek się urodził, używaliśmy produktów Nivea.
Bardzo dobrze nawilżają, łatwo się rozsmarowują i wystarczają na długo.
-Oliwka ma bardzo przyjemny zapach i nie zostawia tłustych plam na ubrankach. Stosowałam również, gdy byłam w ciąży, super nawilża skórę.
-Krem na odparzenia, jest bardzo gęsty, taka tubka wystarczyła nam prawie na rok, ponieważ mój maluszek nie miał odparzeń.
-Puder łagodzący stosowaliśmy z kremem na odparzenia, gdy były zaczerwienienia na skórze dziecka dzięki tym produktom po dwóch aplikacjach wszystko ładnie schodziło (krem jest bardzo gęsty, niektóre mamy nie lubią go stosować, bo ciężko usunąć go ze skóry, jednak ja uważam, że doskonale izoluje skórę od moczu, chroniąc przed odparzeniami) stosowałam go również jako talk, gdy nasz synek miał potówki, ten produkt zapobiega swędzeniu i zasusza.
-Aksamitne mleczko jest cudowne delikatne i fajnie się aplikuje, pompka jest dodatkowym atutem tak samo szampon i płyn do kąpieli 2w1, jest gęsty i nawet przy codziennym stosowaniu starcza na długo.
-Krem sos jest dość gęsty, idealny na wietrzne dni do smarowania buzi, zaczerwienień i podrażnień jest tłusty i ma przyjemny zapach jak wszystkie kosmetyki Nivea.
Bardzo polecam te kosmetyki, na wyprawkę są bardzo wydajne, delikatnie nawilżają skórę dziecka, szybko się wchłaniają. Cenna porównywalna z innymi kosmetykami, są łatwo dostępne, np. w Rossmannie z kartą rosnę, mamy rabat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics