wtorek, 3 listopada 2015

Metamorfoza ,bo zmiany są dobre :)



Cześć wszystkim ;)

Jednak nie umiem rozstać się z tym co stworzyłam więc postanowiłam powalczyć i zmodyfikować stary blog. Przepraszam was za moje nie zdecydowanie .
A najważniejsze udało mi się zmienić nazwę teraz nie będzie

 http://agus0391.blogspot.com

 a nowa nazwa to

http://kaczmarkowa-kraina.blogspot.com/?m=1

Lepiej prawda? A jak blog? Podobają się wam zmiany?

To nie wszystko :) baa... I ja przeszłam metamorfozę.

Ta dam...

Czuję się świetnie , zmiany są dobre ;)
Mama trzy miesięcznej Gabrieli i dwuletniego Oliverka. Żona ,kobieta wielofunkcyjna zaczyna coś nowego mam "powera" i motywacje . Teraz szukam inspiracji na coś jeszcze nie wiem co to będzie :)


4 komentarze:

  1. Zmiany są potrzebne i to bardzo :-) zawsze wnoszą coś nowego, innego w Nasze życie :-)
    ładnie Ci w tych włoskach :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię zmiany, a jesień to czas ciągłych zmian u mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz:) czasami warto coś zmienić.. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics