poniedziałek, 21 września 2015

Kiedy ta moja mama śpi, skoro jest zawsze kiedy ją wołam?





Sen snu ,śnie gdzie jesteś?

Niemowlę przesypia całe dnie , pociumka cyca i ze słodką miną aniołka zasypia. Dobrze ok , zgadza się ale wiecie co chciała bym żeby moje dziecko zmieniło swój sennik na nocny.
Co to znaczy ? Już tłumacze, Gabrysia do godziny 18-stej jest słodkim śpioszkiem ale im bliżej wieczoru tym mniej snu.
Moje dzieci mają między sobą taką zmowę Oliver śpi całą noc Gabrysia w tym czasie zastanawia się  jak zmęczyć mamę.
Przecież dwie godziny snu to i tak dużo bo wiecie mama kładzie się o 02:00 a wstaje o 05:00 i jest wypoczęta.

Ok ok już się przyzwyczaiłam ale czasami mam cichą nadzieję na zamknięcie oczu gdy synek robi drzemkę w ciągu dnia. Ale jak to wygląda?

Gabrysia pięknie śpi w łóżeczku , Oliver już zasnął na mojej twarzy maluje się uśmiech gdy patrzę na poduszkę która mnie do siebie woła... Podchodzę do niej kładę się moje oczy są ciężkie jak głazy i nagle łe łe ... Gabrysia nie śpi!
Podnoszę powieki idę do malutkiej karmię,przewijam,przytulam kołysze zależy od potrzeb. Gdy już ją położe i wracam do podusi Oliverek wstaje ze swoim słodkim uśmiechem i chochlikami w oczach - Mama! :)
-Tak, pa pa śnie , przyjdź innym razem.

W miarę możliwości z pomocą przychodzi Tati (  jak jest w domu i nie jest akurat zajęty) .Och... liczę że mój malutki ssaczek niedługo wypracuje sobie czas  snu i zmniejszy ilość ciumkania nocą.

Niewyspana ja ? Jestem jak duże dziecko marudze i wychodzi ze mnie gremlin (bez kija nie podchodź :) Za to każda ilość snu przyprawia mnie o euforię i daje moc na zabawy śpiewanie , brumkanie samochodami ,noszenie do rana.

Życzę wam miłego wieczoru i odpowiednią ilość snu :)

1 komentarz:

  1. Oby szybko jej się odwróciło i dała Ci spać nocą ;) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics