niedziela, 27 września 2015

Hooy! Buty sportowe - nowe testowanie!



Witajcie :)



Czas na nowe testy ,tym razem coś dla mnie ! A mianowicie dostałam wiadomości że zostałam jedną ze 100 osób którym udało się dostać do testowania Butów Marki Hooy !
 
Część wiadomości:
Hooy to polska marka skierowana do ludzi świadomych siebie i otaczającego ich świata. Dostrzegających i w dowcipny sposób piętnujących mankamenty rzeczywistości, niebojących się powiedzieć głośno co ich drażni, denerwuje, zadziwia i śmieszy, nieliczących się z konwenansami i przyjętymi normami, a Ty właśnie zostałaś/zostałaś jej testerem - Gratulacje!

Już nie mogę się doczekać przesyłki jestem ciekawa jak będą się prezentować i w jakim będą kolorze,ponieważ kolor to niespodzianka :)

Jesteście ciekawi? Obserwujcie, nowy wpis od razu jak przyjdzie paczka

1 komentarz:

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics