czwartek, 11 czerwca 2015

Jaki Wybrać Proszek do Prania Niemowlęcych Ubranek?





Witajcie
Dzisiaj kilka słów o wyborze proszku dla dzieci.
Za dwa dni zacznie się 32 tydzień ciąży więc czas abym zaczęła prać ciuszki.
Jak wiadomo na rynku istnieje spory wybór proszków, żeli i kapsułek do prania dla dzieci, jaki wybrać który będzie najlepszy ? No i rzecz jasna pozostaje jeszcze cena.
W pierwszej ciąży nie miałam pojęcia że dzieci powinny mieć specjalny proszek który nie spowoduje na ich delikatnej skórze żadnych alergii i podrażnień. O tym fakcie wyczytałam w Internecie "chwała cioci googl" :)
Tak też zaczęłam czytać, szukać informacji i opini innych mam , tutaj oczywiście zdania są podzielone więc wybór i tak należy do nas. Udałam się do pobliskiego sklepu chemicznego gdzie był tylko jeden proszek , Pani sprzedawczyni powiedziała że jest dobry i go poleca. Nie mając innego wyboru wzięłam proszek "Dzidziuś" o dziwo urzekł mnie jego delikatny zapach który od razu polubiłam. Po pierwszym praniu już wiedziałam że to był dobry wybór, pranie jest czyściutkie ładnie pachnie, a sam proszek starcza na długo. Ale najważniejsze ,że nie podrażnia skóry niemowlaka która jak wiadomo jest cieńsza i delikatna przez co nie funkcjonuje tak dobrze jak u dorosłego. Nie stanowi pełnej bariery ochronnej dla organizmu i jest niezwykle podatna na podrażnienia. To dlatego w tym czasie w pielęgnacji maluszka ważne jest nie tylko przestrzeganie diety i stosowanie delikatnych kosmetyków, ale także wybór środków piorących przeznaczonych dla najmłodszych. Tak też w drugiej ciąży również zdecydowałam się na proszek "Dzidziuś" i szczerze mogę go polecić na pewno was nie zawiedzie!




A czego wy używacie do praniu ciuszków swoich pociech?

2 komentarze:

  1. To prawda, że wybór proszku jest bardzo ważny :) Ja jak byłam mała to podobno od proszku dostałam wysypki i od tamtej pory miałam problemy skórna. Jak dobrze pamiętam to proszek nazywał się "Cypisek", ale nie wiem czy jeszcze go produkują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek ma wrażliwą skórę od urodzenia do pierwszego roku życia używałam proszek dla dzieci. Teraz używamy kapsułek i żeli bo po proszku ma wysypke.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics