czwartek, 4 czerwca 2015

Chłodniki Winiary od Rekomendujto



Witajcie
Dzisiaj ,prezentuje paczuszkę od Rekomenduj.to gdzie dostałam się do kampani Chłodników Winiary.



Paczuszka prezentuje się w letnim stylu,a jej zawartość to pełnowartościowe produkty 20 Chłodników Winiary, 6 dla mnie i 14 do rozdania dla znajomych w trzech smakach.
Miłym zaskoczeniem była niespodzianka w postaci doniczki i trzech paczuszke nasion które cudownie pachną i niebawem powstanie z nich mój mały ogródek:) do tego jest 30 ulotek na których są przepisy i także mała książeczka z przepisami na różne chłodniki dla mnie :)

Jestem mega zadowolona z tej kampani,będą to moje pierwsze chłodniki jakie zrobię .
A wy macie jakieś ulubione?

Tutaj podaję wam link http://winiary.rekomenduj.to/ gdzie możecie poznać reklamę chłodników Winiary , jak i przepisy na różne chłodniki.

3 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie jadłam chłodniku. Czekam na opinie bo jestem ciekawa jak smakują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczka świetna. Do kampanii niestety się nie dostałam ale czekam na swoje chłodniki, które dostane od dobrej duszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja pierwsza kampania z Rekomenduj.to ,jestem bardzo zadowolona. Chłodniki rozdane, teraz sama muszą wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics