niedziela, 19 kwietnia 2015

Makijaż nr 4 i okazyjnie stylizacja wiossenego brzuszka





                   Witam serdecznie ,dzisiaj jak co                               weekend nowy makijaż. Oraz wiosenna stylizacja mojego brzuszka , dzisiaj mamy 24 tydzień ciąży dzidziuś waży 400g i narazie nie znamy płci. Chociaż ja obstawiam że będzie dziewczynka:) Jak się czuje? Raz lepiej raz gorzej,dość często miewam bóle brzucha i nic mi nie smakuje ,drażnią mnie niektóre zapachy po za tymi szczegółami jest super. Dzisiaj jest piękna pogoda więc humor dopisuje i oto wyszła taką dzisiaj stylizacja :)

Co do makijażu ,coś nie udało mi się uchwycić koloru bo jest dość jasny brzoskwiniowy ( ale coś widać) do tego lekko roztarta kreska ,delikatnie i subtelnie co wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics