środa, 25 marca 2015

Babydream balsam i płyn do kąpieli dla kobiet w ciąży

 

             
       

       


        Witajcie!

      Dzisiaj będzie o kosmetykach dla kobiet w ciąży z linii babydream marki Rossman.
    Jak każda kobieta w ciąży chcę zadbać o swoje     skórę i uniknąć rozstępów lub zmniejszyć ich powstawanie. Produkty które przedstawię są typową marką rossman i tylko do kupienia w tych drogeriach. Babydream to od lat istniejąca na rynku niemiecka firma która oferuje również asortyment produktów jak pieluszki,płatki kosmetyczne,kaszki,kosmetyki dzieci oraz wiele innych.
Z produktem babydream pierwszy raz spotkałam się jak byłam w pierwszej ciąży,szukałam na początek czegoś taniego żeby wypróbować. Oczywiście wybór kosmetyków przeciw rozstępom jest bardzo duży a cenny niektórych produktów pozwalające.

Więc tak pierwszy będzie balsam dla kobiet w ciąży:

Opis
Pomaga zapobiegać rozstępom.Emulsja zawiera kompleks substancji o działaniu wygładzającym i pielęgnacyjnym

Skład:ekstrakt z alg morskich,olejek migdałowy,witaminę E,glicerynę i lanolpie zawiera olejków mineralnych i silikonów,barwników i substancji konserwujących.
Produkt przetestowany dermatologicznie.

Sposób użycia: Emulsję wcieramy od pierwszego miesiąca ciąży w skórę brzucha,piersi,ud i pośladków. Używać 2-3 razy dziennie oraz do 3 miesięcy po porodzie.

Jest to bardzo fajny i wydajny balsam o pudrowym zapachu ,dość intensywnym który może drażnić kobiety w ciąży mi na początku nie pasował a później jakoś się przyzwyczaiłam. Krem nie jest gęsty więc łatwo się go wciera lecz trzeba troszkę czasu poświęcić temu zabiegowi gdyż nie wchłania się zbyt szybko ale na szczęście nie brudzi ubrań. Opakowanie 250ml przy stosowaniu co dziennie dwa razy starcza na trzy miesiące także jest wydajny a cenną to ok 13 zł z tej samej serii można również kupić oliwkę.
Moja ocena 7/10 minus za zapach i długi czas wchłaniania.

Balsam do kąpieli dla matek

Opis: Działania pielęgnacyjne i relaksujące. Balsam zawiera proteiny serwatkowe oraz duże ilości naturalnych olejków roślinnych i silnym działaniu nawilżającym.
Produkt nie zawiera olejów mineralnych i silikonów,barwników i substancji konserwujacych.
Produkt przetestowany dermatologicznie.

Sposób zastosowania: Niewielka ilość balsamu dodać do ciepłej wody(32-38stopni C)
Ważne zalecenie po kąpieli należy dokładnie umyć wannę ,aby usunąć pozostałości olejków.

Balsam do kąpieli jest bardzo rzadki więc na pewno nie nadaje się do użycia pod prysznic gdyż ucieka między palcami,nie pieni się. Nalany do wanny,płyn barw wodę na biało z powodu dużej ilości naturalnych olejków które ją zmiękczają, nasza skóra jest miękka i delikatna. Zapach taki jak przy kremie duża butelka starcza na długo ja swoją mam już cztery miesiące gdyż nie używam płynu w dużych ilościach,a lany do wanny jest on dość wydajny.
Jestem zadowolona z jego działania ,mam wrażliwą skórę która szybko się przesusza po,kosmetykach Babydream fur Mama skóra jest nawilżona i jak na razie nie mam rozstępów oprócz tych które zostały mi po pierwszej ciąży na biuście który wtedy troszkę zaniedbałam .
Moja ocena to 7/10 minus za konsystencję i zapach.



                                          Składniki :Balsam do kąpieli
                                           Krem na rozstępy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics