sobota, 21 lutego 2015

Walentynkowa Masa solna



                                     Walentynki 14 lutego 2015r             

                                 
                             

                                             
 Jak walentynki opisuje internet

   Czerwone serce, będące symbolem walentynek Dzień14 lutego
Typ święta międzynarodowe Zwyczaje wysyłanie kartek, życzeń, wierszy

Symbole

serce, Kupidyn (Amor)


Inne nazwyDzień zakochanych,



Walentynki (ang. Valentine's Day) – coroczne święto zakochanychprzypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, któregowspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia.


Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem). Na Zachodzie, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii iStanach Zjednoczonych, czczono św. Walentego jako patrona zakochanych. Dzień 14 lutego stał się więc okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami.


        Spóźniony wpis z walentynek ,chciałam podzielić się z wami swoim walentynkowym pomysłem. Otóż w tym roku zastanawiałam się co kupić dla męża, nie kupujemy drogich rzeczy ale zawsze jest cos miłego więc wpadłam kiedyś na bloga gdzie były upominki z masy solnej. Niegdy nie mialam doczynienia z masą solna ale pomyślałam że wykorzystam   swoją twórczość i zrobie sama walentynkowy prezent cos niepowtarzalnego co bedzie fajną pamiątką i tak że się stało bo jak ja sobie coś postanowie a w mojeje głowie wykielkuje pomysł musze spróbować :)
 Zrobienie masy solnej okazało się dość proste i powstały takie to upominki ,nie było tak źle nie wiedziałam czy coś w ogóle z tego będzie ale jak już  zaczęłam robić i wszystko nabierało ksztaltu byłam  z siebie wprost dumna chociaż taki rzeczy robią dzieci ,ale co tam  przeciesz liczyły się dobre chęci i prezent prosto z serca do tego śmieszna kartka walentynkowa z wyrazami miłości i gotowe. Powiem wam ze kartki walentynkowe nasze zbieram od kilku lat i każda jest wyjatkowa a wszystki trafiają do pudełka coś jak wehikuł czasu i później na starość będą świetnym wspomnieniem i dowodem miłości :)

Jestem ciekawa jak u was przebiegają walentynki szczególnie u par które są rodzicami czy jest to czas dla was robicie coś wyjatkowego czy nie obchodzicie tego święta specjalnie a może jest chociaż drobny upominek :)???????


                     








                                             

       

              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics