piątek, 16 stycznia 2015

Wyzwania - Philips

Wyzwania - Philips


 Wyzwania Philipsa to inaczej strefa ambasadora innowacji gdzie trzeba się najpierw zarejestrować a później wykonuj zadania które się pojawiają a dostaniesz za nie punkty każdy punkt przybliża cię do możliwości licytowania produktów philipsa .

Moje urządzenie to multicooker który dostałam od męża pod choinkę. Jest to urządzenie które ma bogaty wybór 12 opcji przyrządzania potraw można w nim gotować piec smażyć i gotować na parze ,elektroniczne sterowanie z regulacją temperatury czasu pracy i funkcją podtrzymywania temperatury pomaga precyzyjnie przygotować posiłek.

W zestawie są dwie książki z przepisami chochelka łopatka i dwie silikonowe rękawice
misa urządzenia to 5litrów ,22 ustawiania temperatury oraz funkcję opóźnionego startu.
Multicooker mały wygodny i bardzo łatwy w obsłudze można w nim zrobić każde ulubione danie jak np. bigos który wychodzi rewelacyjnie,u mnie na zdjęciu jest akurat gotowanie na parze posiłek dla mojego małego Oliverka taki program jak widać trwa 17 minut i wszystko jest gotowe.
Każda funkcja jest dokładnie opisana z książce nawet jeśli ktoś specjalnie nie potrafi gotować myślę że z Multicookerem dał by sobie radę ,a nawet upiekł by ciasto bez kombinowania . Jak będę robić to wrzucę zdjęcie . Duży plus to że urządzenie zajmuje mało miejsca a cena to około 500zł (HD 3037/70 za ten model)
Philips organizuje często konkursy związane z naszymi urządzeniami , ja w jednym z takich konkursów wygrałam dodatkową misę do Multicookera . Można również zgłosić chęć testowania różnych produktów które są przy każdych zadaniach ,najlepsza recenzja wygrywa a produkt zostaje u was na zawsze.
Polecam i zapraszam


Pyszne ciasto z truskawkami mojego przepisu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics