środa, 27 grudnia 2017

Podsumowanie 2017 roku i noworoczne postanowienia!



Witajcie ;)
Mam nadzieję, że święta minęły Wam w radości u boku najbliższych. Dzisiaj chciałbym zrobić podsumowania 2017 roku! 



Może zacznę od tego, że ten rok był instym chaosem. Bardzo intensywny, trochę chaotyczny, ale przetrwała i jestem silniejsza, tak przynajmniej sobie mówię. Praca dała mi w kość, ale opłacało się być wytrwałym.
Zaniedbałam blogowanie, wiem o tym, jest mi przykro, ale życie rodzinne było ważniejsze, więc wybaczcie moje nieobecności. Mimo wszystko jestem, bardzo zadowolona z tego, co osiągnęłam i mimo trudów zaliczam ten rok do udanych!

Mam nadzieję, że przyszły rok będzie dla mnie bardziej łaskawy i poświęcę więcej czasu blogowi, bo jednak jest to miejsce, które stworzyłam sama, wiele się nauczyłam, poznałam super blogi i ciekawych ludzi dlatego szkoda by mi było zrezygnować. Chociaż nie ukrywam, że miałam takie dni, kiedy chciałam się poddać. Doba niestety niechce się wydłużyć a życie, praca i tysiące obowiązków nieraz mnie przytłaczają.

Przeglądając bloga, zauważyłam, że większym zainteresowaniem cieszyły się wpisy z zakładki Kącik Przemyśleń, niestety od dłuższego czasu były same recenzje i chyba powiało nudą, bo Wasza aktywność spadła.

Troszkę mi przykro, ale zadaję sobie sprawę, że blogów jest mnóstwo, więc cieszę się, jeśli mnie odwiedzacie I dziękuję tym osobą, które nadal są ze mną.

Czy mam postanowienia noworoczne?
Myśląc nad tym, dochodzę do wniosku, że co mam być to będzie, jestem gotowa na nowe wyzwanie. Jeśli mowa o blogu to na pewno wprowadzę systematyczność, która pozwoli mi publikowanie nie tylko recenzji kosmetycznych. Pojawią się książki i więcej mnie w końcu to mój świat, dzięki któremu mam głos. Liczę na Dużoooo komentarzy, bo to one mnie najbardziej motywują i po prostu będę sobą ;).

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2018 i Szampańskiej Zabawy! Niech ten rok będzie dla nas wyjątkowo udany 😙

Kilka moich ulubionych zdjęć z tego roku ;) oczywiście wszystkie mojego autorstwa.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics