poniedziałek, 4 grudnia 2017

NIVEA Care & Hold -Recenzja




Moja fryzura nie będzie już żyła własnym życiem. Pianka i Lakier Regenerujący Care & Hold utrwali moją stylizację na wiele godzin -w takim stylu jak sobie wymarzyłam.



NIVEA Care & Hold Lakier regenerujący posiada innowacyjną formułę, która łączy regenerację i jednocześnie zapewnia długotrwałe utrwalenie, bez sklejania fryzury.

Nie używam tego typu produktów zbyt często dlatego cenie sobie ich skuteczność, gdy akurat tego potrzebuję. Po pierwsze muszę pochwalić lakier za wyjątkowo ładny zapach, który nie dusi! Po rozpyleniu lakieru na włosach nie ma białego nalotu, włosy nie są sklejone a wręcz przeciwnie, wyglądają naturalnie. Fryzura jest elastyczna, ale wszystko trzyma się w kupie bez efektu hełmu.
Mam krótkie włosy podatne na stylizację, lakier zapewnia mi długotrwałe utrzymanie włosów w ryzach, ale spokojnie, na drugi dzień włosy nie są sztywne i mogę je rozczesać bez konieczności mycia.

NIVEA Care & Hold Pianka regenerująca, pianka wzmacnia strukturę włosów i je regeneruje, nie obciąża ani nie wysusza włosów, dodatkowo chroniąc je przed uszkodzeniami termicznymi. Fryzura trzyma się przez wiele godzin, a włosy wyglądają naturalnie i zdrowo
.
Pianka zaskoczyła mnie swoim zapachem, a zarazem skutecznością i delikatnością.Wystarczy niewielka ilość produktu, aby włosy były uniesione bez obciążania i sklejenia. Często mi się zdarza, że po użyciu pianki włosy wyglądają na przetłuszczone, tutaj tego nie zauważyłam, fryzura ładnie się układała i była plastyczna. Zastosowałam oba produkty również do zrobienia dobieranego warkocza, bez problemu zaplotłam włosy i wszystko trzymało się na swoim miejscu, a włosy wyglądały naturalnie, a po rozpuszczeniu zostały ładne fale.
Nowa seria Care&Hold jest zdecydowanie moim faworytem, z przyjemnością kupię oba produkty ponownie.


                                             







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics