poniedziałek, 9 października 2017

Klub Nivea Baby- zaprasza wszystkie mamy!

                   

 Witajcie, dzisiaj pragnę zaprosić Was do Klubu Nivea Baby!
Krem NIVEA i znana niebieska puszka, w której jest sprzedawany, cieszą się zaufaniem rodzin od wielu pokoleń, delikatny zapach kremu NIVEA jest jak wehikuł czasu przenoszący do czasów dzieciństwa. Ten rodzinny krem nawilżający istnieje od ponad 100 lat.


Marka Nivea jest jedną z tych, którym ufam najbardziej, te kosmetyki zawsze były ze mą i pomagały w pielęgnacji mi i moim najbliższym! Odkąd mam dzieci moja wiedza o pielęgnacji delikatnej dziecięcej skóry poszerza się, abym w każdej sytuacji mogła, stawić czoła problemowi. Jako mama zdaję sobie sprawę, jak trudne są początki w pielęgnacji maluszka, każde dziecko ma inne wymagania, dlatego przy mojej dwójce swoją wiedzę czerpałam z artykułów, które pozwoliły mi rozwiać wątpliwości czy zaczerpnąć nowe informacje.
Klub Nivea Baby to miejsce dla każdego rodzica, możecie zadawać pytania ekspertom, brać udział w konkursach gdzie można wygrać fantastyczne nagrody oraz zgłaszać się do testów kosmetyków. Wiele świetnych akcji jest również np. W sklepie ROSSMANN oraz na ich stronie internetowej.






Nam udało się testować 

Nivea Baby Pure & Sensitive - Emolient



oraz wygrać w konkursie wspaniałą nagrodę!





Każdy może spróbować, naprawdę polecam.
Należycie do klubu Nivea Baby? Udało się Wam coś wygrać bądź testować?
Jeśli nie, zachęcam Was do rejestracji




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics