wtorek, 16 sierpnia 2016

Canpol Babies zestaw"Kolorowe Zwierzęta"- moja opinia!





Witajcie ;)
Ostatnio mało nas ale pomału układam sobie wszystko i niebawem, mam nadzieję, że posty będą pojawiać się częściej. Dzisiaj zapraszam na recenzję z testowania zestawu "Kolorowe Zwierzęta" Canpol Babies.





Mieliśmy przyjemność testować super zestaw
 z nowej kolekcji. Wszystko jest kolorowe i wykonane starannie. Z przyjemnością prezentuję Wam nasze skarby.





Kubek z uchwytami i osłonką "Kolorowe zwięrzęta" (200 ml)
Kubeczek ma żywe wyraziste kolory. Jest wygodny i łatwo utrzymać go w czystości. Oprócz uszczelki nie posiada on żadnych innych schowanych elementów.
Posiada plastikową osłonkę na ustnik, uniemożliwiającą wyciek płynu oraz zabezpieczającą ustnik przed zabrudzeniem. Niby ok. ale Gabi cały czas ta osłonka przeszkadzała (wbijał się w czułko) więc czsami ją zdejmowałam ale mała szybko wyczaiła, że picie leci ciurkie i wszystko wylewała. Gumowe uchwyty ułatwiają trzymanie kubeczka. Po zdjęciu wieczka, kubek zamienia się w tradycyjny kubeczek do picia. Picie z tego kuleczka nie sprawiło córce żadnych problemów. Jeden mały minus, rączki obracają się w koło mimo, że kubek jest zakręcony na maxa.  Jeśli Wasze dziecko opanowało umiejętność picia z niekapków taki kubeczek jest dla was! Picie leci szybciej więc można podawać nawet swoje soki np. marchewkowy.



Miękka książeczka z piszczałką „Kolorowe Zwierzęta”
Książeczka od razu zainteresowała córcię. W środku możemy znaleźć sześć uroczych rysunków.
Kolorowe rysunki zwierząt i dźwięk piszczka pojawiający się po naciśnięciu książeczki wzbudzają zainteresowanie dziecka i zachęcają do zabawy. Wygodny uchwyt pozwala na noszenie książeczki, małe rączki nie mają problem ze schwytaniem. Zabawka jest łatwa do utrzymania w czystości, może być używana podczas kąpieli, jak i podczas posiłku. Książeczka została wykonana z bezpiecznych, trwałych i nietoksycznych materiałów. Książeczka jest praktyczna i ciekawa, jest czymś innym niż te tradycyjne. Może zwierzaków nie jest dużo ale uważam, że taka forma jest również atrakcyjna i z przyjemności kupiła bym takie książeczki, może z większą ilością stron albo innymi motywami. Z przyjemnością polecamy!





Śliniaki ceratkowo-bawełniane 7 szt.
Urocze kolorowe z rysunkami zwierząt i nazwą dnia. W opakowaniu 7 sztuk. Wykonane naprawę starannie, bardzo mi się spodobały. Szczerze nie spodziewałam się że śliniaczków będzie aż siedem, każdy dokładnie obejrzałam i stwierdzam, że są to zwykłe śliniaczki z jakimi na pewno każdy z nas miał do czynienia. Wykonane z bawełny poszytej folią PEVA.
Kolorowy śliniaczek skutecznie chroni ubranie dziecka przed zabrudzeniem w trakcie jedzenia. Używamy codziennie, ktoś mógłby powiedzieć, że ubranko zawsze można wyprać ale po co niepotrzebnie brudzić skoro można użyć śliniaczka! Tym bardziej, że cena jest bardzo atrakcyjna!
Jednak jest jeden minus! No, przykro mi ale wyszło tak, że namoczyłam dwa śliniaczki przed praniem i mokre położyłam razem aby wsypać proszek. Turkusowe troczki zafarbowały białą bawełnę na drugim śliniaczku. Takiej sytuacji się nie spodziewałam! Oprócz tego, żadnych zastrzeżeń nie mam. Oferowane w kilku wersjach kolorystycznych.






Butelki są bardzo fajne, kolorowe korki i grafika są super. Przyciągają uwagę i są atrakcyjne dla dziecka. Jest to coś innego niż u innych producentów. Od razu chce się je kupić, zwierzaczki są wesołe a same butelki wytrzymałe i wygodne. Mają bardzo dużą skalę która jest czytelna nawet dla babci(kochani na zdjęciu jest tylko mniejsza butelka ponieważ większa została u dziadków) . Nie będę pisać kolejny raz o butelkach żeby Was nie nudzić. W styczniu testowaliśmy butelki Canpol Babies tylko z innej kolekcji, poza tym kształt i tworzywo jest identyczne a moja opinia pozostaje bez zmian jeśli jesteście ciekawi kilkacie TUTAJ

Do testów otrzymaliśmy również termoopakowanie. Prezenruje się naprawdę świetnie! Pierwsza rzecz która wpadła mi w oko po otwarciu przesyłki. Kiedyś miałam takie gdy synek był malutki tylko duże, ogólnie byłam zadowolona. Narazie nie będziemy go testować ale idzie jesień więc na pewno wszystko sprawdzę.





Kochani Zapraszam Wam również na nasz Istagram gdzie zawsze znajdziecie produkty które testujemy!



3 komentarze:

  1. Gratuluję :-) super paczka, bardzo lubiłam produkty tej firmy:-) ps. słodki maluszek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw. najbardziej zauroczyła mnie książeczka i śliniaczki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics