sobota, 2 lipca 2016

"Królestwo Liter " książka , która podbije wasze serca -Recenzja






Witajcie,
Dzisiaj będzie coś nowego , recenzja tajemniczej książki  " Królestwo Liter "
Agnieszki Myszkowskiej. Ta książka jako pierwsza mnie zachwyciła, swoim bogactwem i pomysłowością na zabawę ale w dużej mierze naukę. Sprawdźcie sami co kryje się za królestwa drzwiami. Niech nie wystraszą was dziwne zwierzęta i kwiatowe litery to początek niesamowicie Królewskiej atmosfery.




Od Autorki :
  Królestwo Liter
W tym królestwie litery rosną na drzewach, biegają, fruwają, zamieniają się w zwierzęta, bawią się w chowanego... Można je rysować, ozdabiać, ciąć przyklejać, tworzyć z nich obrazy i inne działa sztuki. Są piękne, dziwne, pomysłowe, intrygujące i są wszędzie - bo przecież to królestwo liter. Piękne, pełne wdzięku ilustracje, zabawni bohaterowie i pomysłowe zabawy sprawią, że pokochacie tę książkę - kreatywny przewodnik po barwnym świecie typografii, sztuki, fantazji i nieskrępowanej wyobraźni.

 
Autor: Agnieszka Myszkowska
Liczba stron: 224
Okładka: miękka, klejona
Format: 206 x 283
Cena: 39,95 zł










Moja opinia
Brawa dla Autorki naprawdę , książka jest niesamowita . Nawet nie macie pojęcia na ile sposobów można wykorzystać litery, łączące zabawę z nauką , przynajmniej ja nie miałam pojęcia dopóki w moje ręce nie wpadła ta książka. Autorka Agnieszka Myszkowska specjalizująca się w typografii , ilustratorka ,ukazuje bogactwo możliwości, jakie stwarza świat liter. Każda strona to okazja do twórczej zabawy. Ile razy jako dzieci słyszeliśmy ,pisz proste literki, rób ładne brzuszki , nie zapomni o ogonkach, daszek, kreseczka, nie wyjeżdżaj za linijki itd. było tego sporo. Mogę się założyć, że nikt nie zaproponował Wam pisania literek tak jak macie na to ochotę, prawda? 













Teraz Wy możecie zaskoczyć swoje dziecko mówiąc baw się rysuj, wyklejaj jak będzie Ci się podobało. Wasze dziecko może być królem lub królową, stać się współautorem tego niesamowitego świata. Na początek podpisz książkę wycinając swoje imię ze skrawków gazety i rozpocznij przygodę.  Litery  z żółtego sera , kolorowe odchudzanie, literowe zagadki w kratki a może literowe meble, to tylko mała część tego co czeka nas za drzwiami Królestwa Liter. Książka ma aż 224 strony więc gwarantuje zabawę na długi czas , same zadania są łatwe i przyjemne zachęcają dziecko do kreatywności, pobudzają wyobraźnie a jak wiadomo dziecięca wyobraźnia nie zna granic. Będziecie zaskoczeni ale uważam, że Wasze pociechy z zainteresowaniem będą sięgać po ta książkę i z przyjemnością do niej wracać. Wszystkie zadania są tak sprecyzowane aby się nie powtarzały , wszystko jest kolorowe i interesujące sama mam chęć wziąć kredki i rysować figury z liter czy pisać alfabetem morsa! Tak, skargi i zażalenia przyjmujemy tylko alfabetem morse'a , szyfrowanie wiadomości . Propozycja na wspólną zabawę z dzieckiem. Egzemplarz warty polecenia, jak dla mnie genialny !
 Jeśli jesteście zainteresowani zakupem zapraszam    tutaj www.troy.net.pl

















































Dziękuję Wydawnictwu Dragon oraz Dystrybucji Troy za możliwość poznania tej niesamowicie inspirującej książki, która niebawem przyda się nam na pewno.

A jak Wam się podoba?

9 komentarzy:

  1. Tytuł już zapisałam, książeczka w kręgu zainteresowań mojego dziecka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto po nią sięgnąć, sama nie wpadła bym na tyle różnych pomysłów aby urozmaicić dziecku naukę literek.

      Usuń
  3. Intrygująca lektura. Muszę zaopatrzyć mojego synka w "Królestwo liter". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam i polacam z czystym sumieniem ;)
      Niech synek dobrze się bawi w Królestwie Liter ;)

      Usuń
  4. Bardzo mnie ta książeczka zaciekawiła. Widziałam juz kilka recenzji i chyba muszę ją Młodej sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics