czwartek, 8 października 2015

Proszę o głosik :) na Canpol Babies !

Witajcie

Dzisiaj kilka słów o Canpol Babies. Jest to firma produkującą akcesoria dla maluszków i mam która jest nam dobrze znana. Bardzo lubimy ich produkty i towarzyszą nam one każdego dnia pomagają w pielęgnacji , zabawie i ułatwiają życie :)
Jak wiadomo Canpol Babies prowadzi Blogosferę gdzie zgłaszają się rodzice do testowania lub organizacji konkursów na swoich blogach!

Ale Ale jest jeszcze możliwość testowania poprzez aktywność na forum która jest punktowana lub napisanie porady która zostanie umieszczona na stronie Canpol i jest oceniana przez inne osoby!
I najważniejsze żeby dostać produkt trzeba utrzymać się w rankingu czyli pierwszej dziesiątce!

Kochani napisałam poradę i nie ukrywam że bardzo mi zależy na utrzymaniu się w rankingu ponieważ nagrodą jest laktator elektryczny . Bardzo fajny sprzęt i nie powiecie mi że się nie przydaje tym bardziej że ręczny to nie to samo!

Bardzo bardzo ładnie proszę kto ma taką możliwość i chęć czy mógłby zagłosować na moją poradę i pomóc mi w otrzymaniu laktator?


Dziękuje każdemu kto poświęcił chwilę i oddał głos :*

http://canpolbabies.com/pl/porady/6/users

3 komentarze:

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics