poniedziałek, 26 października 2015

Hooy Spider! Testowanie butów sportowych!


Cześć :)
Dzisiaj będzie ciąg dalszy testów z butami marki Hooy!

Tak jak już wcześniej wspominałam buty prezentują się solidnie . Wykonane z zamszowej skóry i materiału syntetycznego.

Geometryczne połączenie trzech kolorów: szarego ,gtanatowego ,zielonego . Wysoka platforma nadaje im wyjątkowy wygląda ( obawiałam się tej platformy, że jest bardziej z takiej jakby gąbki i szybko się zdeformuje ale ku mojemu zaskoczeniu jest ona gruba ,wytrzymała i nie powstały żadne zniekształcenia.)



Podeszwa jest dość twarda dzięki czemu nie czujemy żadnych zmian w podłożu np. ostre kamienie. W górskich wycieczkach się sprawdziły , jedyny minus butki się ślizgaja na kafelkach mało nie zgubiłam zębów w biedronce , mokre skały czy kamienie również :) oczywiście mowa tu o deszczowej pogodzie. Jak dla mnie są wygodne i dobrze się w nich chodzi zobaczymy dalej.



Przede mną jeszcze próby biegowe i wycieczka w tereny zielone ;)
Więc możecie się spodziewać recenzji na temat przeciekania farbowanie i wygody po długich kilometrach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics