poniedziałek, 26 października 2015

Chusta do karmienia Avent!

Witajcie :)



Jak już wam wcześniej pisałam dostałam do testowania chustę do kamienia Avent firmy Philips.

Dzisiaj słów kilka o tym wynalazku!
Moje pierwsze wrażenie po otrzymaniu informacji o testowaniu "super" po otrzymaniu przesyłki " no fajna".
Tak ,chusta jest w ładnych kolorach chociaż jak na produkt do dyskreynego karmienia zbyt intensywnych.
Chusta jest z przyjemnego materiału 100 % bawełna. Łatwo ja założyć mieści się w każdej kobiecej  torebce , chroni przed zniesmaczonyni spojrzeniami.
Oj tak bo karmienie w miejscach publicznych nadal jest problemem. Jako młoda mamą na początku wstydziłam się tak "obnażać" teraz jestem zdania że nie robię nic złego przecież karmię swoje dziecko i nie jestem kosmitką ! Ale cóż nie raz słychać zbulwersowane komentarze typu "jak jej nie wstyd" no cóż nie jest mi wstyd przeciesz nie paraduje nago i nie proszę aby każdy mi się przyglądał. Ale to tylko taka moja uwagę i moje skromne zdanie.

Wracając do chusty jest to wygodny sposób na okrycie siebie i dzicka przed gorszeniem społeczności :) chusta zakłada się na szyję jest regulowana więc każdy ją dopasuje i spokojnie może obserwować swojego ssaka :)
( na początku ciężko się omotać ale to kwestia wprawy)


Wymiary:

chusta: 80x59cm
dwa troczki: 28cm i 49cm

Kolor : Fioletowy, kobiecy design.


Czy chusta się przydaje?
Każdy ma swoje zdanie na ten temat dla mnie jest ok. aczkolwiek bez niej też można żyć.

Tutaj możecie ją zobaczyć i kupić
http://allegro.pl/showitem/description/5360459142.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics