piątek, 18 września 2015

TrustedCosmetic -nowa współpraca




Nowa Współpraca!

Jakiś czas temu trafiłam na bardzo fajną firmę TrustedCosmetics.
 Zgłosiłam się do przetestowania nowości perfumy firmy Nicole która proponuje poznanie  pięknych zapachów: kwiatowy, świeży lub zmysłowy i kuszący, które od niedawna są dostępne na Polskim rynku! Jak każda kobieta kocham perfumy i bardzo się ucieszyłam,gdy otrzymałam wiadomość potwierdzającą mój udział w testach.

Wybrałam zapach  "świeży" EUPHORIA Calvin Klein. Teraz czekam na przesyłkę,niedługo recenzja!

Bardzo fajne jest to , że firma nie narzuca uczestnikom wybranych przez siebie zapachów, lecz samemu można je wybrać i cieszyć się perfumami które będą nam odpowiadać. Ja wybrałam świeży ale lubię także zapachy kwiatowe i zdarza się że zmysłowe jeśli nie są zbyt intensywne.

Czym charakteryzuje się zapach z kategorii "świeży"?
Zapachy świeże charakteryzują się tym, że najczęściej tą świeżość zawdzięczają składnikom pochodzącym z owoców cytrusowych oraz drzew. Cytrusy pachną świeżo i ożywczo. Są uznawane za symbol radości życia. Każdy lubi świeże zapachy nawet, gdy na co dzień używa tych intensywnych. Są one delikatne i idealnie nadają się do pracy czy też latem gdyż nie są męczące.

Chcecie wziąć udział w testach? Może w konkursie? Interesuję Was inna forma współpracy ? Zapraszam Was do odwiedzenia strony
 http://www.trustedcosmetics.pl





Redakcja nagradza twórczość i pomysłowość blogerek przyznając gwiazdki w Rankingu TrustedBlogerek!
Mam nadzieję że może i mi się uda zdobyć taką gwiazdkę, na pewno postaram się o takie wyróżnienie. Strona prezentuje się ciekawie więc liczę na miłą współprac

4 komentarze:

  1. Ja również dostałam się do testów zapachów Nicole po raz drugi :) tym razem wybrałam zapach dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa zapachu który wybrałam :)
      Ciekawe jak męskie , jak będą jeszcze testy to wezmę zapach dla męża.

      Usuń
  2. Gratuluję ;) Zainteresowałaś mnie tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła współpraca z rzetelną firmą. Może dołączysz? :)

      Usuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics