czwartek, 18 czerwca 2015

Wyprawkowo część 1





Witajcie !
Uff... 33 tygodzień , zaczynam kompletowanie wyprawki. Mam chyba podstawowe rzeczy. Pierwsze pranie zrobione czeka na prasowanie.

A co w wyprawce ?
2 butelki Lovi
2 smoczki Lovi 0-3 (kolekcja retro)
Kapsuła Lovi
Laktator ręczny Lovi
Wkładki laktacyjne Lovi
Osłonki Lovi
Pampersy i chusteczki Dada
Krem na odparzenia Bephanten Baby
Podkłady poporodowe Canpol
Kapcie centeczki :)


Zastanawiacie się dlaczego firma LOVI?
Zaczęło się od szukania opinii na temat laktatora, okazało się że firma ta proponuje bardzo fajne produkty dla mam i  dzieci które wyróżnia ciekawy desing jak ten z kolekcji RETRO który skradł moje serce;)a także nowość FOLKY.  Produkty te cieszą się dużym uznaniem wśród rodziców firma, we współpracy z wybitnymi specjalistami w dziedzinie laktacji, neonatologii i neurologopedii marka LOVI tworzy innowacyjne produkty stanowiące niezbędną pomoc dla mam karmiących piersią, jak również produkty do alternatywnego karmienia i uspokajania (butelki i smoczki do podawania odciągniętego mleka mamy, smoczki uspokajające) bezpieczne dla wrodzonego odruchu ssania dziecka.

Canpol Babies natomiast jest bardzo popularną firmą które istnieje na rynku 25 lat ,a ich asortyment produktów jest ogromny. Mamy kilka rzeczy i jesteśmy bardzo zadowoleni. Ogólnie Canpol i Lovi to jedna firma tylko pod innym logo więc uważam że produkty które znajdują się w naszym zestawie sprawdzą się w 100%.
Pampersy Dada wybrałam ze względu na małe opakowanie i rekomendację innych mam,tak samo chusteczki które mają wygodne opakowanie. Kapciuszki kupiłam w biedronce jedyny rozmiar jaki dla mnie był :)
Następnym razem pokaże już końcowe przygotowania więc pewnie będzie to cała torba do szpitala.

Czy polecacie mi coś szczególnego co powinnam zapakować?

5 komentarzy:

  1. bede do was zaglądac! my mamy 32 tydzień! także sierpnióweczki górą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. chusteczki nawilżane w szpitalu bardzo mi się przydały, ale w domu jednak przemywam Frankową pupę wodą przegotowaną - po pierwsze nie chemicznie, po drugie oszczędność. Jeżeli chodzi o klapki - dobrze jest spakować też takie pod prysznic. Poza tym mój hit to chusteczki wilgotne do higieny intymnej oraz ręcznik papierowy duży. Koleżanka poradziła by to spakować i rzeczywiście się przydaje. Jakby co moje listy wyprawkowe tutaj http://mamowato.blogspot.com/2015/03/wyprawka-czesc-3-co-zabrac-do-szpitala.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno skorzystam :) przy pierwszym porodzie byłam bardzo zadowolona z zakupu wilgotnych chusteczek do higieny intymnej , teraz na pewno też kupię :)
      O klatkach pod prysznic prawie zapomniałam

      Usuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics