czwartek, 18 czerwca 2015

Stylizacja nr 8



Witajcie!
Dzisiaj post w strefie mamy ,ostatnio troszkę zaniedbałam tą część i teraz nadrabiam .
Będzie stylizacja ciążowa czyli ,mama też może wyglądać pięknie będąc w ciąży. Do tego makijaż oczywiście kreska i proste uczesanie które całości nadało fajny efekt. Ahh i moje ulubione szpilki które czekają do następnego lata :)

 Często słyszę że "a nie chce mi się " ale chciała bym wyglądać tak dobrze.
Ja powiem wam tak , nie uważam się za piękność ale lubię o siebie dbać lubię dobrze wyglądać. Wiadomo że nie zawsze mi się chce i nie zawsze to robię ale na pewno nie zaniedbuje swojego wyglądu tylko dlatego że jestem w ciąży. Nie wiem skąd się wzięło przypuszczenie że kobiety w ciąży chodzą w dresach i wyciagnietych swetrach wiecznie narzekają i nie są atrakcyjne. Przecież ciążą to cudowny czas,wiadomo że bywa różnie z hormonami ale pamiętajcie. Kobieta zadbana jest zadowolona i szczęśliwa.
A jak wy uważacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics