wtorek, 30 czerwca 2015

Program Pomagamy Mamom



Drogie Mamy mam dla was dzisiaj taką nowinke.
Otóż wpadła mi w łapki taka strona LINK
Nie wiem na ile jest prawdziwe to co piszą ale pięknie brzmi i uważam że warto tę opcję sprawdzić... W końcu macierzyńskie w naszym kraju nie jest wysokie a wiadomo że przy dziecku każdy grosz się liczy.

Opis strony:

Radość dziecka zaczyna się tutaj!
Wspólne chwile spędzone na beztroskiej zabawie z Malcem z pewnością pogłębią Waszą więź. Dlatego warto wcześniej tak zaplanować macierzyński, by móc się nim cieszyć i nie martwić o sprawy organizacyjne oraz finansowe.

Czy wiesz, że w polskim ustawodawstwie istnieje zapis, który pozwoliłby Ci na uzyskanie godnego macierzyńskiego, w wysokości nawet 2.800 zł miesięcznie? Ależ tak!

Dowiedz się, o czym musisz wiedzieć, by rok macierzyńskiego przeżyć bez stresu i niespodzianek.
Otrzymaj unikalne nagranie wideo z informacjami.
Otrzymaj Darmową Poradę Telefoniczną
specjalisty. Pozyskanie środków jest proste, skuteczne i całkowicie bezpieczne.

Ja już wypełniłam formularz, czy wy również chcecie skorzystać?
Co o tym myśliciel?

Jeśli chcecie się zgłosić wpiszcie agus9189@gmail.com
jako osoba polegająca.

Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) przy takim macierzyńskim nie musiała bym się o nic martwić!
      Ale szczerze to dowiem się co i jak ,a gdy będę coś wiedzieć dam znać czy warto czy lepiej omijać szerokim łukiem ten program

      Usuń
  2. Drogie Mamy jak się okazuje "Program Pomagamy Mamom" to nie tylko rzetelna firma ale także mili pracownicy którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie wasze pytania. Na początku byłam sceptycznie nastawiona, lecz teraz mogę wam polecić ten program jeśli macie taką możliwość korzystacie program oferuje szeroki zakres pomocy , więc na pewno warto.

    Mała informacja od Pani która zajmuje się rekrutacją i pomocą przyszłym mamom!

    Pani Agato,
    Dziekuje serdecznie za miłą rozmowę. Bardzo mam zależy, aby dotrzeć do wszystkich mam, którym możemy pomóc.

    Inicjatywa Pomagamy Mamom ma na celu wsparcie w pozyskaniu godnego zasiłku macierzyńskiego i aktywizację zawodową mam, które pozostały bez środków do życia, często są bezrobotne. Dzięki naszym działaniom wiele mam nie tylko uwierzyło we własne możliwości, ale również otrzymały wsparcie, które pozwala na dalszy rozwój. Pomagamy na każdym etapie, mama ma całkowite wsparcie. Dodatkowym atutem jest pozyskanie godnego zasiłku macierzyńskiego, który zapewni utrzymanie przez cały okres trwania urlopu. A po tym okresie, mamy mają do czego wracać - do swojej pracy i rozwoju osobistego. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych wypowiedzi od kobiet, które dzięki tej inicjatywie odmieniły swój los. Jest to dla nas największa nagroda 😊

    Oczywiście każda wasza wątpliwość zostanie rozwiana na spotkaniu na którym dokładnie się dowiecie co oferuje program! Korzystacie i cieszcie się macierzyństwem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś więcej wiadomo o akcji. Ktoś z niej skorzystał????

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś więcej wiadomo o akcji. Ktoś z niej skorzystał????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Marto do konsultantów codziennie zgłaszają się nowe osoby. Jeśli ma Pani wątpliwości zawsze można poprosić o kontakt do osoby której pomogli i porozmawiać czy spotkać. Sama dostałam taka propozycję ale jak już pisałam ja nie mogłam skorzystać z programu ponieważ za późno się zglosiłam.
      Jeśli mówicie się z konsultantem na rozmowę wszystko będzie jasne i nic to nie kosztuje.

      Jesli chcecie się podzielić opinia o programie proszę pisać każda wypowiedź jest cenna.

      Usuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę