poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Makijaż nr 3 lekko,a kolorowo

     

                                Makijaż nr 3

               Dzisiaj będzie króciutko,przedstawiam makijaż nr 3 w strefie mamy . Myślę że w każdy weekend będzie się pojawiał nowy. Ten jest świeży i delikatny ale kolorowy tak jak lubię. Ponieważ wczoraj była piękna pogoda i zaczęło być bardzo ciepło nie robiłam kresek czarnych tylko fioletowe do tego soczysta zieleń i lekki turkus. Całość prezentuje się ciekawie do tego mały lok z jednej strony tylko bo moje dziecko wpadło w panikę jak zobaczyło lokówkę więc zrobiłam dwa loki i spięłam włosy . Zdjęcie jest mniej dokładne bo akurat wychodziliśmy ale kolorki widać.
Podoba się wam?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics