wtorek, 14 kwietnia 2015

BebiKlub





                                               

Witajcie
Dzisiaj się pochwalę ,a mianowicie dostaliśmy od bebiKlub
 "Mój album,czyli jak rosnę w miłości" którego się nie spodziewałam i bardzo się ciesze z takiego prezentu ma on wiele pięknych kolorowych stron z istotnymi wydarzeniami które warto zapisać. Oliverek również ma album który wypełniałam od momentu ciąży,uważam że to świetny pomysł na pamiątkę dla dziecka jak i dla nas. A co najlepsze pudełko w którym jest album może służyć nam jak "pudełko na wspomnienia" jest miejsce na imię dziecka i zamkniecie magnesowe. Po urodzeniu się mojej perełki będę trzymać tam np. opaskę ze szpitala ,kartki urodzinowe itp.

Uwaga Konkurs
A tu podaje link gdzie można wygrać takie pudełko z albumem może macie ochotę spróbować?
https://www.bebiklub.pl/dla-ciebie/konkursy/konkurs-bebiklub

Życzę wszystkim powodzenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics