czwartek, 23 kwietnia 2015

Baby's Bowl & Plate Czyli talerzyk i miseczka 2 w 1 firmy MAM 6+m


                                     
http://sklep.mambaby.pl/
   




Witajcie ,dzisiaj kolejna recenzja produktu firmy MAM


Baby's Bowl & Plate
Czyli talerzyk i miseczka 2 w 1 firmy MAM 6+m

Opis produktu: Innowacyjne zastosowanie talerzyka który stabilizuje miseczkę Baby's Nowi i utrudnia jej przewrócenie. Talerzyk również  pełni funkcję naczynia,spod jest antypoślizgowa co sprawia że dziecku jest trudniej go przesunąć czy wywrócić. Miseczka jest głęboka więc doskonale nadaje się na zupki jak i na próby nabierania jedzenia samodzielnie przez dziecko.
Produkt został dopasowany do potrzeb dzieci,aby uniknąć zbyt dużych posiłków. Ćwiczy chwyt,podczas sięgania po jedzenie,co wspiera rozwiń notoryczny dziecka.

Dodatkowe informacje użytkowania: można myć w zmywarce do naczyń,na górnej półce w temperaturze do (65 stopni C) Nie gotować i nie sterylizować. Można używać w mikrofali ,lecz nie używać i nie przechowywać z gorącymi pokarmami(40 stopni C)

Moja ocena produktu jest dobra, spełnia on swoje zastosowanie. Produkt przyciąga wzrok swoim innowacyjnym zastosowaniem ,mimo wielu produktów na rynku ten na pewno wyróżnia się ciekawym zastosowaniem jakim było połączenie takerzyka z miseczką. Nie mieliśmy żadnych problemów z użytkowaniem. Miseczka stabilnie trzyma się talerzyka a antypoślizgowa spód chroni przed ślizganiem na gładkich powierzchniach.

Czy znalazłam jakieś wady? Nie , lecz mam uwagę odnośnie miseczki która też by mogła mieć antypoślizgowa spód (często używamy naczyń do dwóch dań gdzie wtedy produkt jest rozdzielony i miseczka niema wtedy stabilizacji na śliskim podłożu) Druga sprawa to fajnie by było znaleźć w ofercie taki sam produkt dla starszych dzieciaczków ,czyli większa miseczka i talerzyk na większe porcje ;)

To tyle jeśli chodzi o recenzję tu podaję link do sklepu gdzie można kupić Baby's Bowl & Plate
jest dostępny w trzech kolorach ! A cenna to 44.05zł
http://sklep.mambaby.pl/produkty_mam_babys_bowl_and_plate.html

Pamiętajcie również że jeśli polubicie FB zgarniecie rabat na całe zakupy !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics