sobota, 21 marca 2015

Zestaw Mamuśki

               

                        Mamuśki zestaw
   
      Hej ☺ dzisiaj będzie post o rzeczach które poprawiają nam humor,każda mama ma swój zestawik pielęgnacyjny dzięki któremu może poczuć się lepiej. Ja dzisiaj wam pokaże to co sprawia że czuję się ładną zadbaną mamą i żoną. Hm.. Na co dzień raczej się nie maluje mocno i kolorowo ,chyba że mam taki dzień wtedy na poprawę humoru robię coś szalonego. Paletę która jest na zdjęciu kupiłam jeszcze przed narodzinami synka wtedy zakochałam się w tych pięknych kolorach i możliwościach jakie dawały te barwy ,kocham malowanie jak wiecie z innego postu więc postanowiłam zgłębić tajniki makijażu i tak zaczęła się moja zabawa kolorami pierwsze próby robiłam na sobie później z czasem koleżanki pytały o makijaż na imprezę wesele czy inną okazję. Tak zaczęłam swoją przygodę chociaż teraz wykonuje go tylko sobie bardzo to lubię i jak mam chwilkę dla siebie robię czary mary,przyznaje że ostanio troszkę się zaniedbałam muszę rzucić sobie nową farbę i zrobić coś z tymi krzakami które były brwiami.
 Lakiery do paznokci ,tak to jedna z tych rzeczy które są jak nałuk od czasów liceum miałam zawsze pokaźny zbiór teraz jest to troszkę mniej gdyż częściej mam tipsy ponieważ nie muszę poświęcać im tyle czasu . A teraz to co każda kobieta kocha najbardziej perfumy ,ja uwielbiam te lekkie i świeże teraz mam tylko kilka bo w ciąży większość zapachów mi przeszkadza. Moim ulubionym jest Bruno Banani różowy i Adidas zielony oraz pomarańczowy mm mm.....

A jak wasz zestaw mamuśki wygląda czy lubicie czasami zaszaleć z makijażem mieć pomalowane paznokcie? Każda kobieta chce być piękna i zauważana w końcu nie jesteśmy tylko mamusiami w wyciagnietych swetrach i leginsach
Więc tak akcja na weekend zrób się na bóstwo niech wasz mężczyzna Was zauważy i pochwali 😊



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics