wtorek, 3 marca 2015

Współpraca z Firmą MAM




                                            






                                                                                                                                                                  


         Witajcie
          Dzisiaj w poście będzie o nawiązaniu współpracy z firmą MAM
         Ostatnio udało mi się nawiązać współprace z firmą która proponuje blogerom testowanie swoich produktów w zamian za recenzję i reklamę marki. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie ale w internecie można znaleźć  ich produkty i jak się okazuje mają one ładny desing i ciekawe zastosowanie a znaleźć można je w sklepie internetowym tu link http://sklep.mambaby.pl/

Firma ma też bogatą historię i jak się okazuje istnieje bardzo długo:

Historie wielkich sukcesów często biorą swój początek od śmiałych wizji – zupełnie tak jak
miało to miejsce w przypadku austriackiego producenta produktów dla dzieci MAM. W
połowie lat siedemdziesiątych rodzice kupujący akcesoria dla swoich pociech stawali przed
trudnym problemem – czy wybrać atrakcyjny design, czy może medycznie przetestowaną
funkcjonalność produktu. Obie cechy wydawały się równie istotne, lecz dostępne na rynku
produkty nie były w stanie ich połączyć.
Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design
z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów
oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM.
Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności
produktów dziecięcych.
Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.
Dobre wzornictwo i funkcjonalność wyznaczająca standardy oraz innowacyjność techniczna sprawiają, że MAM jest rozpoznawany wśród światowych ekspertów. Ostatnim osiągnięciem MAM było uzyskanie prestiżowej, brytyjskiej nagrody za doskonałość „Mother & Baby Award for Excellence”. Model smoczka MAM Air zdobył austriacką nagrodę „Adolf Loos State Prize for Design” za wzornictwo. Dyrektor Generalny (CEO) Peter Rohrig podkreślił wagę tych nagród mówiąc: „Czujemy się ogromnie uhonorowani tymi nagrodami. Satysfakcja rodziców i dzieci – Klientów MAM – jest bowiem dla nas najważniejsza”

Dlaczego MAM?????








Tak prezentuje się firma mam a akcesoria dla dzieci są naprawdę ładne i warte uwagi ,dzisiaj dostaliśmy paczuszkę i będziemy testować swoje produkty niedługo możecie spodziewać się recenzji test czas zacząć :)


Tutaj jeszcze link dla mam które zostaną fanem na Fb dostaną rabat na cały asortyment w sklepie internetowym MAM
https://pl-pl.facebook.com/MAMPoland.



Nasze produkty:








2 komentarze:

  1. a My lubimy smoczki MAM od pierwszego dnia
    Lenka miała jak się urodziła (tata kupił, bo Avent przesłaniał Jej pół buziaka)
    a teraz ja kupiłam dla mojego Chłopczyka, co już powinien być z Nami, ale Mu nie śpieszno...

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas hitem jest butelka smoczek czeka na maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics