czwartek, 29 stycznia 2015

Walka z nieproszonym katarkiem



Piękna pogoda zawitała dzisiaj do nas więc przyszło natchnienie na nowe wpisy.
Dzisiaj powiemy trochę o przeziębieniu które atakuje nasze dziecko zatyka mu nosek nie pozwala spać
jest najgorszą zmorą rodziców.

W tamtym tygodniu w czwatrek rano Oliverek miał już zatkany nosek dlatego postanowiłam od razu działać żeby uniknąć antybiotyków i grypy czy innego diabelstwa.
W ruch poszła herbata z miodem i cytryną witamina C w kropelkach, kropelki do noska nasivin sof dla dzieci od pierwszego roku życia i maść majerankowa.
Niestety zamiast być lepiej doszła podwyższona temperatura poszłam do apteki i kupiłam lipomal syropek który jest od pierwszego roku życia stosuje się go przy kaszlu ,przeziębieniu i gorączce nie jest ani za silny ani za słaby sama próbowałam jak smakuje nie jest słodki ani mdły.
Przez noc Oliverek się wypocił i rano było lepiej był jeszcze katarek i to dość silny dlatego użyliśmy jeszcze kropelek do noska mały ładnie dmuchał sam nosek ,to co nie umiał wydmuchać to odciągneliśmy (odciąganie nosfrida to istny koszmar moje dziecko po prostu dostaje istnej histerii na sam widok rurki przy wyciąganiu wydzieliny z nosa jest płacz i krzyk także takie odciąganie nie jest skuteczne dziecko się spłacze i gile są znowu masakra jakaś ,ostatnio przekopałam internet i znalazłam odciągacz katarek do odkurzacza i zamierzam go kupić i zobaczymy jakie będą rezultaty) Najistotniejszym elementem jest dużo picia żeby dziecko się nie odwodniło, mały nie chciał jeść ale na rosołek się skusił .

Wieczorem zrobiłam małemu inhalacje z soli fizjologicznej maść majerankowa pod nosek do spania kropelka Olbanu i maść Pumo Vap Baby jest to delikatna maść która ma kompozycje odpowiednio dobranych składników wykazuje działanie rozgrzewające. Naturalne olejki eteryczne sprawiają, że udrożniony nos/zatoki ułatwiają oddychanie. Uczucie ciepła i komfortu oddychania wpływa na spokojniejszy sen. Pumo Vap żel delikatnie nawilża i nie pozostawia uczucia lepkości. Szybko się wchłania nie ma nieprzyjemnego ostrego zapachu i działa w 100% już drugi raz ratuje nas przed zapaleniem płuc czy anginą  i oczywiście tym razem postawiłam na ibufen forte dla dzieci .
Następnego dnia synek już miał leciutki katarek który zniknął na następny dzień , taki jest nasz sposób na szybie zniwelowanie kataru i ulżenie dziecku bo swobodne oddychanie dla takich maluszków jest istotne aby dobrze się czuły i spokojnie mogły spać.



                                                    Oto zestaw zwalczania kataru i przeziębienia



Inhalator firmy philips który posiada maseczkę dla małych dzieci jak i inne końcówki pozwalające na różne opcje inhalacji np. końcówka która pozwala na nawilżenie powietrza w pokoju dziecka przed snem.
Bardzo polecam ten inhalator mamy go już trzy lata i używa go cała rodzina .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawi mi przyjemność :) zostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę

Web Analytics